Το λογότυπο δεν είναι απλά ένα σηματάκι που μπορεί να βρεθεί free σε κάποια ιστοσελίδα και να χρησιμοποιηθεί για την επικοινωνία της επιχείρησης.
Το λογότυπο είναι ο πυρήνας πάνω στον οποίο χτίζεται την ταυτότητα της εταιρίας. Είναι το στοιχείο που μοιράζονται όλοι μέσα στην επιχείρηση, από τα γραφεία μέχρι τις αποθήκες και είναι αυτό που δημιουργεί το πρώτο «δέσιμο» των μελών της ομάδας.
Το να βρούμε λοιπόν ένα σηματάκι έτοιμο, που απλά αρέσει σε κάποιον ή κάποιους, δε σημαίνει ότι έχουμε λογότυπο.
- Η σωστή προσέγγιση, είναι να αναλάβει ένας επαγγελματίας να σχεδιάσει ένα σήμα αποκλειστικά για την εταιρία σας. Να επενδύσει σε αυτό χρόνο και έμπνευση και να τα μεταδώσει σε σας.
- Μετά εσείς με τη σειρά σας θα επενδύσετε στο σήμα της εταιρίας σας και θα το «φτιάξετε» αυτό που πρέπει να είναι.
Το διάσημο «μήλο» της Αpple δεν είναι όμορφο σήμα. Είναι το σύνολο της επένδυσης που έγινε από όλους όσους βρίσκονται πίσω του.
Μια μεγάλη εταιρία δεν είναι θέμα μεγέθους αλλά κουλτούρας, και η εταιρική κουλτούρα αρχίζει να χτίζεται γύρω από ένα λογότυπο.