Στην ταινία MATRIX κάποια στιγμή ο πρωταγωνιστής καλείτε να επιλέξει ανάμεσα σε δυο χάπια. Ένα μπλε και ένα κόκκινο. Το ένα θα τον μεταφέρει στον πραγματικό κόσμο και το άλλο στην ψηφιακή εκδοχή του.
Αν κάνει τη δεύτερη επιλογή δε θα έχει καμία ιδέα για την ύπαρξη του πραγματικού κόσμου.
Εμείς όμως δε χρειάζεται να πάρουμε κάποια τόσο τελεσίδικη απόφαση. Περνάμε με ευκολία από τον έναν κόσμο στον άλλον με τις θαυμαστές συσκευές που έχουμε στη διάθεσή μας.
Έτσι ακριβώς πρέπει να λειτουργεί και η επικοινωνία μας. Η εταιρία μας πρέπει να προβάλετε τόσο στο διαδίκτυο όσο και εκτός.
Είναι γεγονός ότι οι περισσότερες αναζητήσεις των καταναλωτών γίνονται διαδικτυακά. Αλλά το να μας βρει κάποιος είναι το πρώτο βήμα. Πρέπει και να μας επιλέξει. Και οι καταναλωτές κατά βάση στο διαδίκτυο κλικάρουν σε σελίδες εταιριών που ήδη έχουν ακούσει για αυτές.
Το πρώτο βήμα της ψηφιακής επικοινωνίας αρχίζει εκτός διαδικτύου. Ένα φυλλάδιο, κάποιος κατάλογος, μια όμορφη ταμπέλα, κάποια διαφημιστική καταχώριση, ακομα και μια σωστή κάρτα, χτίζουν το προφίλ της εταιρίας μας και ανεβάζουν ιδιαίτερα την επισκεψημότητα στο internet .
Το δεύτερο βήμα αφορά τις ενέργειες που έχουμε κάνει για να είμαστε προετοιμασμένοι, όταν ο υποψήφιος πελάτης μας επιλέξει.
Τι θα δει στο σάιτ μας; Σε τι διαφέρουμε από τον ανταγωνισμό; Θα επιλέξει εμάς για τις αγορές του απλώς επειδή «έπεσε» πάνω μας;
Το τρίτο βήμα είναι το καθαρά τεχνικό κομμάτι. Επιλογή σωστής πλατφόρμας, web design, κατασκευή, παραμετροποίηση ιστοσελίδας, seo, τεχνική υποστήριξη, παρουσία στα social media, κ.ά. Είναι απαιτητικές εργασίες και θα πάνε τελείως χαμένες αν τα δυο προηγούμενα βήματα δε γίνουν σωστά.
Συνοψίζοντας θα λέγαμε ότι διαφήμιση δεν είναι η δημιουργία μιας ιστοσελίδας ή ενός εντύπου. Διαφήμιση είναι η καταγραφή των στόχων μιας εταιρίας, των χαρακτηριστικών που την κάνουν να ξεχωρίζει και η σωστή επιλογή του τρόπου που αυτά θα προβληθούν στο κατάλληλο κοινό.