ΑΠΛΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ SEO
Με το SEO εννοούμε γενικά, όλες εκείνες τις ενέργειες που επιτρέπουν σε μια Ιστοσελίδα να πετύχει καλύτερο σκορ στα οργανικά αποτελέσματα. Είναι μια χρονοβόρα και δύσκολη εργασία και χρειάζεται εξειδικευμένες γνώσεις. Παρόλα αυτά υπάρχουν κάποια πράγματα που μπορείτε...
ΠΟΣΗ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ;
Μια Ιστοσελίδα οπωσδήποτε χρειάζεται επισκεψιμότητα. Η επισκεψιμότητα αυξάνεται με δύο τρόπους. Διαφήμιση, τόσο στο διαδίκτυο, όσο και σε άλλα μέσα SEO Και οι δύο τρόποι έχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα και αντίστοιχα έχουν κόστος. Πολλές φορές μάλιστα μεγάλο,...
ΓΙΑΤΙ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΕΙ
Πολλοί επαγγελματίες διαμαρτύρονται γιατί οι διαφημίσεις τους δεν πουλάνε τα προϊόντα τους. Η αλήθεια είναι όμως ότι οι διαφημίσεις δεν πουλάνε προϊόντα. Ενημερώνουν τον καταναλωτή, κάνουν προτάσεις σε υποψηφίους πελάτες, ανοίγουν κανάλια επικοινωνίας, αλλά δεν...
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ
Η ιστοσελίδα είναι ένα σημαντικό εργαλείο δουλειάς για μια σύγχρονη επιχείριση. Για να φέρει τα αποτελέσματα που αναμένονται, πρέπει: Να έχει επισκεψιμότητα. Να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των επισκεπτών της. Για να έχει επισκεψιμότητα ένα site χρειάζεται προώθηση...
ΤΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ
Το λογότυπο δεν είναι απλά ένα σηματάκι που μπορεί να βρεθεί free σε κάποια ιστοσελίδα και να χρησιμοποιηθεί για την επικοινωνία της επιχείρησης. Το λογότυπο είναι ο πυρήνας πάνω στον οποίο χτίζεται την ταυτότητα της εταιρίας. Είναι το στοιχείο που μοιράζονται όλοι...
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ – ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Στην ταινία MATRIX κάποια στιγμή ο πρωταγωνιστής καλείτε να επιλέξει ανάμεσα σε δυο χάπια. Ένα μπλε και ένα κόκκινο. Το ένα θα τον μεταφέρει στον πραγματικό κόσμο και το άλλο στην ψηφιακή εκδοχή του. Αν κάνει τη δεύτερη επιλογή δε θα έχει καμία ιδέα για την ύπαρξη...
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΧΡΟΝΟΥ – Ο αγχωμένος Λοχαγός
Η διαχείριση του χρόνου μας, είναι μια πολύ σημαντική δραστηριότητα που μας κάνει πιο αποτελεσματικούς και μας σώζει από το άγχος. Στη διάρκεια της στρατιωτικής μου θητείας γνώρισα ένα Λοχαγό που είχε αναλάβει τη κατανομή υλικού σε διάφορες μονάδες μέσα από την έκδοση...
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΧΡΟΝΟΥ – Ο νευρικός Λογιστής
Η τάση να έχουμε τον απόλυτο έλεγχο σε ότι μας αφορά, πρόσωπα και πράγματα, είμαι πανάρχαιη και πανανθρώπινη. Απόλυτος έλεγχος όμως δεν υπάρχει. Ενας συνεργάτης λογιστής, παρότι είχε στελεχώσει το γραφείο του με ικανά και φιλότιμα άτομα επέμενε να περνάνε τα πάντα από...
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΧΡΟΝΟΥ – Ροβινσώνας Κρούσος
Ο Ροβινσώνας Κρούσος έζησε 28 χρόνια μόνος, σε ένα έρημο νησί του Ατλαντικού. Μετά το πρώτο σοκ άρχισε να αποδέχεται την ιδέα ότι θα περνούσε το υπόλοιπο της ζωής του εκεί. Για να κάνει το βίο του πιο υποφερτό, άρχισε να οργανώνει την κάθε μέρα του. Να φτιάχνει δηλαδή...